Alla inlägg den 19 november 2012

Av Ämmäh - 19 november 2012 21:20

Första arbetsdagen avklarad.
One day down, seven months to go!

Att behöva börja om från början kändes inte så kul. Scannern vi använde när vi registrerade alla böcker tog inte med dom två sista siffrorna i streckkoderna. Så har fått börja om nu, hallelujah! Men går fortare, för kan söka böckerna genom scannern (som nu fungerar) genom att bara ta bort dom två sista siffrorna och på det sättet hitta boken och göra om den. Det går minst dubbelt så fort så borde vara klar på ett par veckor. Win!
Så var lågstadiebarnen in och lånade böcker, så söta! Och dom gick över på ungdomsböckerna hela tiden fast dom böckerna både är för svåra för dom och absolut inte har ett passande innehåll för barn nio år och yngre. 
Taggar morgondagen, älskar mitt jobb!

Måste dock ringa en arbetsterapeut då min tumled började protestera ganska direkt, trots att jag lyfter färre böcker åt gången och med båda händerna. Måste verkligen ha ett stöd, annars hoppar den väl ur led vilken sekund som helst, hemska tanke!

Nu ska jag vandra upp en trappa och göra i ordning matlåda till imorgon, sen blir det sömn. 


 


 

Av Ämmäh - 19 november 2012 19:00

Day 99 - Something that makes you feel accomplished

 

 

 

Dreadsen mina. Dom är bäst, helt enkelt!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards