Alla inlägg den 1 december 2012

Av Ämmäh - 1 december 2012 16:33

Nu är det äntligen vinter ute. Vi har haft liiiite snö tidigare, men första december till ära så fick vi ordentligt med snö. Min fader är ute och röjer undan med snöslungan och jag ska ta fram dunjackan, för nu är det vinter på riktigt!!


Och då det är första december, så har ju julkalendern börjat, Mysteriet på Greveholm är det i år, och den verkar helt okej! Och det är också dags att öppna första luckan i julkalendern och jag är så söt att jag har en sån här i år;


 


My Little Pony; Friendship is magic-kalendern!! Wiiie!

Och i dagens lucka fick man;


 


Twilight Sparkle!

Galet taggad inför morgondagens, ser fram emot att få fram Pinkie Pie, min favorit. Och dessutom så kom det ju nytt avsnitt idag, så ska se det sen plugga lite japanska. Skriftliga examinationens sista inlämningsdatum börjar närma sig!!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards