Alla inlägg den 20 december 2012

Av Ämmäh - 20 december 2012 20:48

Or man... Something like that!


Det ringde en kvinna på hemtelefonen idag, och svarade som vanligt med "hej, det är Emilia"

Hon började rabbla om nån tidning och sen sa hon något i stil med "men du känner ju till tidningen *tidningens namn*"

Jag; "Nej, inte alls"

Hon; "är det inte *min faders namn* jag pratar med?"
Jag; "Nej, det är hans dotter"

Hon verkade ytterst förvirrad efter det men sa att hon skulle ringa upp en annan dag efter att jag berättat att pappa inte kunde prata för tillfället.
Förvirringen berodde troligast på att jag låter mer som en man än något annat just nu. Jag har världens målbrottsröst. Den är mörkoch jag har näst intill noll kontroll över den. Det gör mig ingenting, jag gillar min målbrottsröst. Men den eviga hostan är inte rolig någonstans, får så ont av att hosta hela tiden. 
Jaja. Dagens lucka kanske? 


 


Den här var inget rolig alls, faktiskt. Det är ett postat paket, och det går inte ens att öppna! Tråk. Menmen, säkert något roligare imorgon!


Fyra dagar kvar till julafton, och imorgon ska vi till faster efter middagen för hennes man fyller år så det blir lite fka och sånt. Sen är det väl städning hela helgen så det är fint till julafton på måndag!


Nu; Dusch innan krypa ner i soffan med en kopp te.


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards