Alla inlägg den 6 december 2012

Av Ämmäh - 6 december 2012 20:22

Fjuffjuff meaning "^^", det råkar vara så vi uttalar det när vi säger det. Av någon outgrundlig anledning. Aaaanyways.


Dagens lucka var väl något av en besvikelse;


 


Vet inte hur bra det syns, men det är ett bord. Ett litet rosa bord. Måste rensa ut en hylla i bokhyllan och sätta Twilight och alla hennes saker på, jag bara hoppas att hon får sällskap av fler ponies snart!!


On a happier note;

Jag fick i söndags reda på att Metaltown är den 4-5-6 juli nästa år, vilket gör att jag helt utan problem kommer kunna åka! Jag köpte biljetter samma kväll.
Och dessutom har dom nyss släppt mitt absoluta favoritband genom tiderna, mina lifesavers; Slipknot!! När min bror sa det (hade inte kollat hemsidan på ett tag) så hoppade jag runt och skrek och var överlycklig i köket. Jag trodde aldrig jag skulle få chansen, så kommer dom till Metaltown, som jag redan skaffat biljett till! Lyckan är obeskrivlig. 

Jag är så extrem taggad så jag vet knappt var jag ska göra av mig själv. 


Slänger in ett par låtar av världens bästa band. Enjoy!




Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards