Alla inlägg den 2 december 2012

Av Ämmäh - 2 december 2012 12:45

Från köket hörs Chicagos julskiva och min mor som sjunger med. Det betyder julbak, och att det snart doftar lussebullar i hela huset. 
Själv har jag nyfärgat hår och sitter med en handduk i knät då det fortfarande droppar.
Andra luckan i julkalendern öppnades idag och måste säga att jag är lätt besviken.


 


Det är typ sex brev.
Jag tror som såhär; det är fler tillbehör än ponys i kalendern. Med tanke på storleken på luckorna så tror jag att det är så, men hoppas verkligen att det är åtminstonde main six annars blir jag faktiskt besviken på riktigt. Får jag inte Pinkie Pie blir jag nästan ledsen, då måste jag springa till affärn och köpa henne!


Har just tagit på mig min nya BH och den är helt underbar. Den är fin och bekväm, äntligen något jag kan ha under svart! Less på att gå utan under vissa kläder för att den andra jag har i rätt storlek är någon mystisk färg. 
Nu ska jag klä mig och eventuellt slänga på lite smink och sen äta lunch innan vi far till farmor min och firar henne som fyller år på tisdag.


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards