Alla inlägg den 9 april 2013

Av Ämmäh - 9 april 2013 21:05

...som man så vackert brukar säga.
Det jag talar om är förstås mitt hår som jag rakade av för några veckor sen. Närmare bestämt sju veckor och två dagar sen.

Då var det tre millimeter, nu är det närmare två centimeter om mitt ögonmått stämmer. Kortare är det i alla fall inte, kan vara lite längre...


 


Det har då börjat lägga sig lite grann, även om det fortfarande står rakt uppåt... Men också där har topparna börjat vika sig, så antingen är det lockar på gång (varför jag nu skulle få det helt plötsligt) eller så håller det på att lägga sig, vilket inte är mig emot! Lite less att det står åt alla håll och inte gör som jag vill, haha. 


Nu ska jag vandra uppåt och göra mig en smoothie tror jag, sen blir det att ligga på spikmattan en halvtimme innan jag lägger mig. Så mycket lättare att sova då!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards