Alla inlägg den 17 april 2013

Av Ämmäh - 17 april 2013 11:05

Fyllde då som sagt år igår, och ett par fina presenter har jag fått.

Släkten kommer på lördag, och igår fick jag lite av min familj.

Av mina älskade föräldrar fick jag 6 assietter och 6 mattallrikar, tre gröna, tre blåa av varje som matchar en servis jag började få när jag fyllde arton, grymt snygga! Och så fick jag en stavmixer med lite tillbehör, bland annat en grej som hackar grönsaker.

Av min bror fick jag en galet smidig tekula med avställningsgrej i porslin och en osthyvel.
Blev massor med glad för allt!

Jag komemr ju behöva allt det där sen när jag flyttar. Och jag dricker massor med te, och en osthyvel kommer jag ju garanerat att behöva! Han hade till och med gått igenom besväret att kolla vinkeln på den så det inte ska bli för tjocka skivor, för det vet han att jag inte tycker om. Min bror är söt.

Sitter för tillfället på jobbet så några bilder blir det inte nu, men kanske sen när jag kommer hem. Kanske ska ta och fota allt sånt där jag har också, bara för att.... Koppar och hela köret tänkte jag.
Jaja, nu ska jag återgå till att läsa lite innan det blir lunch.


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards