Alla inlägg den 11 december 2010

Av Ämmäh - 11 december 2010 20:22

Så fint, ska tala om hur min dag var. Är det inte det bloggar i vanliga fall oftast handlar om? Att bloggaren/bloggerskan berättar varenda detalj ur sitt liv som ingen ändå vill veta? Jaja. Here I go.


Dagen börjar ju 00.00, och då satt jag uppe och msnade med folk, bara för att jag kunde. Runt två nån gång somnade jag och blev väckt av min mor kvart över tolv på dagen. Då var det upp och äta frukost och klä på sig, för kvart över tre skulle jag vara på tegskyrkan och börja repa. Jag spelar i hemvärnets musikkår och idag var det julkonsert. Så, från halv fyra drog vi igenom alla låtar en gång och sen fick vi mat. Dom hade till och med tänkt på oss vegetarianer *yaay*. 18.00 var det dags för konsert och det gick hur bra som helst. Våra uniformer är sydda för män och inte särskilt bekväma. Jag fasar för dagen vi ska marschera, skorna skaver extremt. Slänger in en bild på uniformen i slutet av inlägget.

Jaa, sen for jag hem *obviously* och har nu bytt till bekvämare kläder. Det är väl vad som hänt so far.

Jaaa... inget mer att säga.

Sayonara.


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards