Alla inlägg den 24 december 2010

Av Ämmäh - 24 december 2010 20:15

Idag är det ju som bekant julafton. Och vi ger små presenter till nära och kära. Frågan är bara hur lika kusiner tänker?

En av mina mostrar har en dotter och en son som är ett år yngre än mig och min bror och vi bor i samma stad. Eftersom vi är samma ålder och bor på i princip samma ställe har vi blivit ihopfösta sen vi var små. Och det resulterar i läskiga julaftnar.

Min flickkusin *som är ett år yngre än mig* fick en exakt likadan klocka av sin yngre bror som jag fick av min yngre bror. Enda skillnaden var färgen. Båda våra bröder fick av oss varsin parfym av oss.

Det läskiga var att vi inte pratat ihop oss. Vi skulle inte ens ge julklappar mellan familjerna i år, utan vi märkte det när vi satt och såg kalle anka. Både min kära kusin Josefin och jag flippade ur ganska ordentligt.

Så går det om man blir ihopfösta hela livet.

Av Ämmäh - 24 december 2010 00:45

Något jag ångrar... Jaaadu.. Det är en jävla massa. Men mest av allt ångrar jag allt jag gjort i mitt kärleksliv. Satan vad jag faller för fel personer jämt.

Ja, det är vad jag ångrar. Längre inlägg än så får ni inte.

Merry fucking christmas.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards