Alla inlägg den 3 december 2011

Av Ämmäh - 3 december 2011 20:19

Höll på att skratta på mig åt denna, så underbart.


Av Ämmäh - 3 december 2011 20:10

Bror; Emilia, vad är det för skillnad på en katt?
Jag; Va? En katt och vad?
Bror; Vad är det för skillnad på en katt?

Jag; Jag vet inte..?

Bror; Den kan varken cykla!

Jag; ... o.o .... hahahahahaha!

Mamma; Den där är ju gammal
Bror; Jag vet, men den är bra

Mamma; Det är som den där vad är det för skillnad på en elefant

Jag; Vad är det för skillnad på den då?
Mamma; Den kan varken cykla heller 


Vi har väldigt fina konversationer när vi spelar spel och det leder till mycket skratt.

Jag älskar min familj.



 

Av Ämmäh - 3 december 2011 15:15

Sitter här nyduschad och tänker tillbaka på dom veckor som gått. I två veckor har vi intensivt jobbat med musik, musikproduktion och danstreornas projekt Wonderland. 
Sista föreställningen körde vi i torsdagskväll och det var den bästa vi gjort! Inget gick fel, tekniken höll och publiken var underbar. Och det var fullsatt, vi fick sätta in extrastolar för att alla skulle få sitta. Verkligen underbart.
Och igår städade vi ihop allt. Svamparna blev söndersparkade, vägarna blev återigen svartmålade. Alla kostymer åkte tillbaka ner i kostymförrådet och Valhalla lämnades tomt. När jag kom hem på kvällen kände jag en sån trötthet och tomhet att jag inte visste var jag skulle ta väge. Vill verkligen inte att det ska vara slut. Men det är sånt som händer.
Har haft ett par helt underbara veckor och kommer aldrig glömma detta underbara projekt.
Imorgon är det tårta hos farmor som blir 73 och på måndag är det tillbaka till vardagen igen. Sorgligt men sant. Och om bara tre veckor är det jullov. Själva julen ser jag inte fram emot så mycket, men nyår kommer bli underbart för då får jag äntligen träffa min underbara pojke igen. 


Bara för att den var söt

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards