Alla inlägg den 26 december 2011

Av Ämmäh - 26 december 2011 22:13

Såhär ser min säng ut just nu


 


Har börjat vika ihop det som ska in i garderoben igen, idag har det nämligen varit garderobsrensning!
har även ett par sopsäckar som ligger på mitt golv. En ska till myrorna, en ska slängas och en är en säck med kläder jag inte riktigt vet om jag vill ha kvar eller inte, så den ska jag ta fram igen om ett par månader och kolla igenom, är jag fortfarande tveksam eller inte vill ha det så skänks det bort!
Så har jag lite (läs; ganska mycket) i en hög utanför mitt rum som ska provas imorgon som jag inte riktigt vet hur det sitter längre men som jag ändå tror att jag vill ha kvar. Så det är ett två dagarsjobb med garderoben för min del! Speciellt som garderoben inte innebär bara rensning av kläder, utan massa prylar också, så blir en heldag imorgon också... Underbart!
Nej, nu ska jag återgå till att vika och lägga in i garderoben. Evetuellt byta hyllor på saker och ting mot för hur det låg innan? Vi får väl se.

Smell yah later! 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards