Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ämmäh - 8 december 2011 13:45

Jag har det galet bra just nu. Eller.. just nu ligger jag hemma från skolan, men jag menar livet i allmänhet är underbart.
Ändå så drömmer jag om att springa bort? Fly från allt och bara försvinna och börja om på nytt? Vad är det för fel på mitt undermedvetna? Får nog ta ett allvarligt snack med mig själv för nu börjar det bli jobbigt.


Tur att man har musiken i alla fall.

   

Av Ämmäh - 8 december 2011 00:18

Som ni kanske vet var jag liggandes hemma i två veckor på grund av en riktigt jävlig förkylning. Nu är något liknande tillbaka, varit febrig idag och har ont i varenda led i kroppen.
Vi införskaffade allt möjligt som ska hjälpa för att jag ska slippa missa så mycket mer skola, då jag redan har ig-varning i två ämnen på grund av för mycket frånvaro. Hatar mitt immunförsvar.

Det ena är kör, men där hinner jag läsa in det nästa termin om inte annat, jag menar, om jag klarar allt trots min frånvaro kan han inte underkänna mig, right?

Det andra är psykologi A... Där är det lite svårare då den bara går på en termin och nästa termin läser jag B-kursen. Men jag har pratat med min lärare och ska få göra muntliga grejer där jag missat prov, så det löser sig nog där också. 
Men vill helst bli frisk. Får verkligen inte vara sjuk måndag och tisdag nästa vecka för då är det luciaträning på måndag i fyra timmar och luciatåg på tisdag! Och det vill jag för allt i världen inte missa, äntligen få gå luciatåg igen! Då kanske julkänslan som inte dykt upp på några år tillbaka? Hoppas det.
Anyways, nu ska lilla jag sova och hoppas på att vara frisk in the morning.


Säger godnatt med en söt liten bild

   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards