Alla inlägg den 17 december 2011

Av Ämmäh - 17 december 2011 22:59

Fast inte riktigt. Har för första gången färgat håret med hennafärg och det verkar just nu. Och färgen ser ut ungefär som kobajs just nu, fast lite värre. Och så verkar färgen bättre om man har plast på, så vi satte en plastpåse på mitt huvud. Så jag ser nog lite kul it, där jag sitter i sängen endast iförd strumpbyxor och bh men en plastpåse på ett bajsprytt huvud.
Mi kära syster hjälpte mig att färga håret denna gång, och nu har vi även färgat längderna på dreadsen, så topparna kommer inte vara bruna längre, galet najs! För tillfället står hon och Filipen i duschen medan jag sitter här och är emo, sen ska vi se någon film som Filip tyckte det var skandal att vi inte hade sett än, innan det är dags för mig att skölja mitt hår. 1-2 timmar ska färgen sitta i. Det tar lång tid när det inte är några gifter! Tur att det är helg.

Nu ska jag kika om pojkes klass har lagt upp dagens avsnitt av deras julkalender!


   

Av Ämmäh - 17 december 2011 15:43

...är man lite baknykter. Eller, kände mig lite såhär redan igår, men idag är det typ jobbigt på riktigt. Huvudet dunkar och det är vatten och chips som står på menyn för dagen. 
Men festen igår var helt underbar, och jag var itne ensam nykter. Hon som höll i festen (som för övrigt hölls i ett bönehus) höll sig också nykter, så det var ju skönt. Och hennes föräldrar ställde upp och körde till och från bussen så man slapp gå i kylan, massa creds till dom!
Är verkligen glad att jag, trots trötthet,lätt förkylning och lite huvudvärk faktiskt tog mig iväg. Det tog ett tag att komma igång, men det var verkligen galet kul. Måste börja komma ut mer. Sluta säga "neeej jag orkar inte" när syster kommer med sina förslag. 
Och nu sitter jag i syster och Filips säng och ska försöka plugga lite för vi har religion som ska in på måndag. Spännande spännande.


   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards