Alla inlägg under september 2012

Av Ämmäh - 22 september 2012 16:24

Day 41 - A picture of your pet.

Den här blir typ den lättaste någonsin. Jag har inga husdjur så kan inte göra den.
Ska dock skaffa en majsorm är det tänkt, hon ska heta Luna! Så kan väl slänga upp en bild på en sån istället, även om den inte är min. 


 


Dom är så fina!

Av Ämmäh - 22 september 2012 15:37

Har inte varit vid datorn på två och ett halvt dygn typ, och har inte känst något behov av den heller. Varför? Har haft fullt upp med annat!
Torsdag jobbade jag hela dagen och for sen in till stan, mötte upp finaste Nicole som var hos frisören och numera är galet fin i håret!! Det var hon innan också, men det hade väl börjat bli lite långt och nytt är alltid trevligt, eller hur gumman? 

Sen for vi och köpte en ny BH till mig, jag blev sur över min nya storlek och beklagade mig ett tag medan vi vandrade till lokalen där vi satt till typ kvart i tio och fixade med brevutskicket till distriktet. Hem till Nicole sen och somnade nästan direkt. 

Fredag, jobb igen sen for jag till lokalen där Nicole var och vi handlade in lite gotta till restantringningen sen satte vi oss och ringde till våra restanta medlemmar och gjorde klart det sista till brevutskicket. Så har varit mycket UNF dom senaste dagarna! Jag kom i alla fall hem vid halv tolv och däckade nästan direkt och sov till runt halv elva idag, käkade frukost vid halv ett sen har jag varit igång med lite samtal och sånt som var tvunget att göras. Därav ingen dator. Men nu så!!
Har ju på grund av detta missat photo challenge, men jag tänker vara busig och lägga upp dom på rätt dagar ändå! Höhö. 

Puss.



Av Ämmäh - 21 september 2012 17:00

Day 40 - A picture of your favorite Disney character.

 

 

 

Vi säger Belle från Skönheten och odjuret, av den enkla anledningen att jag känner igen mig i henne. 
Men jag gillar dom flesta disneykaraktärer på en eller annan vänster, även dom onda.

Av Ämmäh - 20 september 2012 16:15

Day 39 - A picture of your favorite movie.

 

 

 

Jag har många favoritfilmer, men denna är den som alltid dyker upp först i mitt huvud när någon frågar.
Remember, remember, the fifth of november

Av Ämmäh - 19 september 2012 21:22

Day 38 - A picture of the best part of your day.


 


Sitta i sängen med en kopp te och glo på film. Bästa som finns när man en höstdag är hemmasjuk från jobbet!

Av Ämmäh - 18 september 2012 20:15

Day 37 - A picture of the people you spend most of your time with.

 

 

 

Mig själv och min mor.
Jag menar, mig själv får jag ju stå ut med konstant, inget att göra åt.
Och min mor bor jag med, jobbar jag med, shoppar med... Ja, för tillfället gör vi det mesta tillsammans. Älskar det!

Av Ämmäh - 17 september 2012 21:02

Day 36 - A picture of your ‘other half'.

 

 

 

Det här är då min snyggare, mer sminkade, odreadade hälft!! (jag för drygt ett år sen...) Höhö. Men ja. Min mer utseendefixerade? Fel ord. Men whatever. Den halvan i alla fall!

Av Ämmäh - 16 september 2012 18:56

Day 35 - A picture of your favorite place to eat.

 

 

 

Farmor och farfars hus i stugan. Det är ett ställe för gemenskap där vi ibland sitter alldeles för många och äter middag eller bara fyra-fem personer och spelar spel. Det är utan tvekan mitt favoritställe att äta på för det är en trygghet, det huset. 

Bilden är tagen när jag var typ 11-12 och det är jag längst bort i den gröna tröjan. Pojkarna är min bror och två av våra tremänningar.

 

Insåg att jag hållit på med denna photo challenge i lite drygt en månad nu och klarar fortfarande av att lägga upp en bild om dagen. Win!

Meeen nu ska jag ut och promenera med Hana. Det var ett tag sen så blir nog mycket tjatter!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards