Alla inlägg under september 2012

Av Ämmäh - 3 september 2012 17:37

Nu, kära vänner, är det såhär. Jag har fått jobb! Började i torsdags och har en heltidstjänst som biblioteksassistent. Så just nu sitter jag hela dagarna och byter system, det vill säga läser in böckerna i det gamla systemet, raderar dom därifrån och så bestämmer vila böcker vi ska ha kvar, sätter ny lapp, läser in dom i nya systemet och slänger dom vi inte ska ha kvar. Det är helt underbart!

Jag får tillbringa hela dagarna men awesome musik i en miljö jag älskar och min närmsta "chef" eller handledare eller vad man ska säga är min mamma. Kan inte bli bättre! Och så får jag förtur när ungdomsjobben till våren släpps för att jag redan kan biblioteket. Jag slutar nämligen den tjänst jag har nu när alla böcker är inlästa. Det blir om typ tre-fyra veckor. Men jag är lycklig så länge! 


Så det är väl lite halvdött här förutom min photochallenge, som oftast är tidsinställda inlägg då jag knappt hinner med att göra dom annars. Men sånt är livet!!
Nu ska jag springa iväg och äta middag innan jag drar iväg till holmsund.

 

Av Ämmäh - 2 september 2012 21:33

Day 21 - A picture of something you wish you could forget.

 

Den här är väldigt svår. Allt som hänt i mitt liv har format mig till den jag är idag. Så jag vill inte glömma något, för allt har sin lilla del, och glömmer jag det så känns det som att jag inte är jag längre. Men jag har väl en liten idé kanske..

 

 

 

Det jag faktiskt verkligen vill glömma är en del människors svek. Men å andra sidan, om jag glömmer det så litar jag ju fullt på dom igen och det är väl kanske inte så bra det heller. 

Av Ämmäh - 1 september 2012 21:30

Day 20 - A picture of somewhere you’d love to travel.

 

 

 

Kyoto. Dit ska jag någon gång i mitt liv!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards