Alla inlägg under september 2012

Av Ämmäh - 9 september 2012 21:00

Day 28 - A picture of something you’re afraid of.

 

Hm... Jag är väl inte så rädd för saker direkt... Men...

 

 

 

Det här är egentligen bara en plojbild på Sebbe, och jag älskar den. Men den skulle kunna representera det enda jag egentligen är rädd för. Att bli lämnad, "kastad", ensam i världen. Jag är rädd för att bli helt ensam.

Av Ämmäh - 8 september 2012 20:45

Day 27 - A picture of yourself and a family member.

 

 

 

Min bror och jag på hans konfirmation för... Två år sen tror jag. Vi matchade så fint.

Av Ämmäh - 7 september 2012 20:45

Day 26 - A picture of something that means a lot to you.

 

 

 

Min iPod (och hörlurar dårå..) 
Den följer med överallt och har jag råkat glömma den är jag förlorad.

Av Ämmäh - 6 september 2012 20:11

Day 25 - A picture of your day.

 

Jag önskar att jag vetat imorse att det var den här idag, då hade jag kunnat fota på jobbet... Så tänkte jag att jag tar en bakbild!! Och det gjorde jag... Men telefonen vägrar samarbeta med mig så får inte in bilden i datorn.... 
Så jag gör ett nytt försök imorgon istället!! Men jag gjorde åtminstone ett försök, och det är tanken som räknas. Eller hur? 

Av Ämmäh - 6 september 2012 20:01

Känner mig galet duktig. Igår var jag på iksu spa med mamma och körde ett body balance-pass. Det kändes inte så mycket efteråt mer än lite darr i benen när jag gick i trappan. Idag blåste det somfan men var soligt så mor och jag cyklade till jobbet. Det är en mil enkelväg och motvind typ hela vägen och uppförsbackar och skit. Ganska stolt att jag inte hoppade av cykeln en enda gång! 
Hemvägen var dock värre, för träningsvärken efter igår har blivit som lite värre över dagen, så klarade bara halva vägen hem med motvind och uppförsbackar. Lämnade cykeln i stan och tog bussen därifrån. Men har fan cyklat en och en halv mil idag! Känner mig galet grym! Ska börja gå varje vecka på body balance, ska även testa lite yoga, core control och zumba, har man årskort måste man utnyttja det!! Så ska försöka gå på iksu tre gånger i veckan, det är planen i alla fall. Och har ju mor att gå med!
Älskar att ha så mycket tid med henne, hon är med mig i biblioteket massa och så tränar vi ihop. Så mysigt!


Nej, nu ska jag gå upp och baka scones!! 


 


 



Av Ämmäh - 5 september 2012 21:23

Day 24 - A picture of something you wish you could change.

 

Nu ska jag vara jättefånig och klyshig men;

 

 

 

Jag vill ändra världen. Eller kanske inte världen lika mycket som mänskligheten. Vi kan låtsas att det är en bild på hela mänskligheten väldigt utzoomad! Vad vi gör med våran hemplanet är hemskt. Om alla ändrar sig, om så bara lite, så skulle troligast alla må lite bättre, rent fysiskt. Psykiskt också, tror jag. För alla är egoister, och får man andra att må bra mår man själv bra, och fixar man jorden så man själv mår bra så mår andra också bra och så hamnar vi i en god spiral istället för en ond!! Wiiiiee!

Av Ämmäh - 4 september 2012 21:15

Day 23 - A picture of your favorite book.

Åh herre gud. Detta är galet svårt! Jag älskar böcker i allmänhet och att välja ut enbart en går nästan inte. Men, vi gör såhär;


 


Harry potter-böckerna. Dom är bäst!

Av Ämmäh - 3 september 2012 17:42

Day 22 - A picture of something you wish you were better at.

 

 

 

Önskar verkligen jag var bättre på att träna. Det behövs!

Men nu jävlar ska jag skaffa kort på iksu spa och gå där en massa! Jag ska bli fit somfan!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards