Alla inlägg under september 2012

Av Ämmäh - 15 september 2012 14:27

Day 34 - A picture of your currently most played CD.

 

Ojoj. Jag lyssnar ju inte så mycket på just CD-skivor. På jobbet blir det radio i åtta timmar och då kör jag på rockklassiker. Sen åker jag inte så mycket buss nu så blir inte bussmusik.. Sen far jag oftast med mamma till och från jobbet så lyssnar inte då heller...

Men alldeles nyss cyklade jag från Röbäck (en mil) så kan väl köra det jag lyssnade på då? Bra plan. 

 

 

 

Shinshoku Dolce av Kanon Wakeshima.
Helt underbar musik! Och då min lärare nu har uppmanat oss att lyssna på japansk musik och så så passar det ju asbra att jag är så förtjust i just japansk musik. Bland andra Kanon. 

Av Ämmäh - 15 september 2012 10:18

Imorse var klockan ställd på kvart över åtta. Vaknade som vanligt innan klockan och gick upp direkt den ringde. Varför upp så tidigt en lördag kan man fråga sig. Jo, klockan nio körde dom ett mindful yoga-pass på iksu som min mor och jag skulle på. Så det var bara att gå upp och klä sig, käka lite sen promenera iväg. 

Jag känner mig pigg och fräsch nu, trots lite för få timmar inatt, och känner att jag kan ta dagens utmaningar. 
Jag tror inte det här kommer bli en sån grej att man bara går i två veckor och tränar sen lägger av. Jag älskar den jag är nu när jag börjat träna. 
Nu ska jag gå och käka lite frukost nummer två, sen fara till Nicole och hämta min cykel.


 

Av Ämmäh - 14 september 2012 23:45

Day 33 - A picture of you doing something you love.

 

 

 

Okej, det här är typ världens äldsta bild... Fast nu ljög jag, den är faktiskt bara sådär en 6-7 år gammal. 

Musik är det jag älskar, och att spela är det underbaraste som finns. Här spelade jag på någon poesiafton i Sorsele. Tror det var sommaren efter sexan. 

Och jag inser när jag ser bilden hur extremt mycket mitt grepp och min hållning har förbättrats genom åren. Go utveckling!

Av Ämmäh - 13 september 2012 21:31

Day 32 - A picture of what you did today.

 

Känns som att jag nyss gjorde denna? *kolla*
Aha! Nästan samma grej som a picture of your day, kan förklara saken! 

 

Och jag har fortfarande samma problem, min mobil vill inte connecta med datorn. Så när jag har tillgång till en annan dator lär det komma bilder både här och på den andra.

Men nu är det dags att sova, har varit ett lik idag!

Puss godnatt.

Av Ämmäh - 12 september 2012 16:48

Day 31 - A picture of what you wore today.

 

Åh vad lätt, bara att ta ett snabbfoto med camen ju!! Höhö. 

 

 

 

Lite dålig kvalla men.. 
Svarta strumpbyxor, lila linne, blåvitrandiga hängselbyxeshorts och grå munkjacka. Pure awesomeness!

Av Ämmäh - 11 september 2012 16:30

Day 30 - A picture of someone you miss.

 

 

 

Jojje. Den skrutten är i Linköping ho Gustav. Och jag lär få sakna henne massa mer för hon lär typ bo där nu fram till typ januari eller ännu längre.. Skrutt! Meeen hon kommer hem på torsdag så får försöka träffa henne lite i helgen innan hon far ner igen. 

Av Ämmäh - 10 september 2012 21:06

Day 29 - A picture of someone that can always make you smile.

 

Det är många som kan få mig att le. Men inte så många vid vilket tillfälle som helst.

 

 

 

Jag kommer ihåg när jag var så nere att jag inte på två dagar. Då kom denna underbara ängel och lät mig gråta mot hennes axel, sen fick hon mig att asgarva typ fem minuter senare. Finns inte bättre!

Av Ämmäh - 10 september 2012 20:49

Hur två procent av samtalen på skype börjar;
-Hey, how are you?
-I'm fine, you?


Hur 98 procent av samtalen på skype börjar;
-Can you hear me?
-Can you hear me?!?!?!
-CAN YOU HEAR ME!!
-I can't hear you!!!


Hur mina och Annelis samtal på skype börjar;
-Blöööööööö!
-Blääääää!
-ömnömmnompalooompaaaaaaa!!!
-Abooooooooooo!


Haha, älskar dig <3

 

 

 

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards