Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Ämmäh - 5 mars 2010 17:15

Jag har varit EXTREMT dålig på att uppdatera
Men det har hänt så mycket
Hela den här veckan har jag gått skoterkurs på kvällarna, skrev teoriprov igår och körde idag
EMILIA HAR SKOTERKORT NU *duktig*
Har väl inte hänt så mycket annat...
JO
Var hos skolsyster på återbesök, och hon klagar på mina matvanor
Ska nu äta tre gånger så mycket som jag brukar.... Kommer verkligen behöva ta det ett steg i taget!
Ska tillbaka dit igen.. Hon ville kolla hur det går för mig med allt
Sen har det verkligen inte hänt mycket... Sportlov nu, kommer fara iväg till stugan med familjen och min Jojje och Willes Max. Kommer nog bli awesome^^ Nu när jag får köra skoter lagligt 8D
Ska även lära mig åka snowboard(!)
Mycket nytt i år^^
Så kommer inte blogga på en vecka igen.... Eftersom det inte existerar internet i stugan : D
Det är så underbart skönt att vara utan internet :]
Ligga och läsa eller åka pulka i backen <3

Visstja! Har börjat se en serie nu.. Bara för jag har för lite att göra xD
The secret life of the American teenager
Handlar om nån tjej som blir gravid typ... Mycket fin serie i alla fall^^
Ska avsluta detta inlägg nu och se nästa avsnitt :]

Kyss och smek, valfri lek


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards