Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Ämmäh - 24 mars 2010 18:30

Nu har Emilia i alla fall varit duktig och äntligen kommit ihåg att hon ska lägga upp projektbilderna.

Här tänker jag bara lägga upp ett par stycken
På scenen jag var med i









Älskar den här scenen. Den är vacker på något sätt.

Fler bilder på http://muppetdoll.bilddagboken.se


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 24 mars 2010 16:30

Jag mår så jävla dåligt varenda jävla gång jag ser dig!
Varför finns du?
Det är på grund av dig jag inte litar på folk på samma sätt som tidigare.
Det är på grund av dig jag har ett stort hål inom mig
Det är på grund av dig jag känner mig tom!
Hur i hela helvete kunde jag falla för det?!
Starka känslor ligger nära varandra.
Min kärlek till dig förvandlades till hat på kort tid.
Och varenda jävla gång jag äntligen lyckas börja försöka bygga upp mig själv igen så dyker du upp någonstans. Och förstör det lilla jag lyckats med.
Helvete heller att jag tänker låta dig fortsätta förstöra mitt liv.
Men det är svårt. För varenda jävla gång jag ser dig så minns jag det vi hade.
Jag fick inte ha dig länge, men det är enda det mest äkta jag har haft. I alla fall från mitt håll.
Jag vet inte om du verkligen älskade mig, vilket gör att jag mår ännu sämre.
Jag vill verkligen glömma dig.
Glömma dig och allt vi haft.
Glömma mitt hat och min kärlek till dig.
Glömma hon som ersatte mig.
Jag vet att du inte är värd att jag tänker på dig
Men varenda jävla gång dyker det upp igen.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards