Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Ämmäh - 23 mars 2010 19:30

Igår var det första normala skoldagen sen sporlovet. Lite drygt att komma igång med vanliga lektiner igen, men sånt får man leva med^^
Idrottsläraren gick med på att jag var i gymmet istället för att köra hinderbana jag hade ju urringat
Svenskaläraren gav mig en chock när hon sa att vi ska ha prov i det vi håller på med som jag tappade ordet på för tillfället... Har inte gjort en enda uppgift och känner mig verkligen urusel!
Sen vare datakunskap, hon tyckte inte jag hade varit duktig nog, men jag ligger ändå på VG- än så länge.
Sen har jag ju inte matte längre (yay) så jag gick runt och var dum ett tag tills min flöjtlektion började. Gick bra där, ska tydligen spela på ett musikkafé xD
Sen for jag med nicole hem till henne, vi myste hela kvällen och hade det underbart^^ sov över där och lyckades självklart glömma både tandborste och läxpapper där xD
Idag hade vi friluftsdag, så Nicole och jag tog med oss Quicken och promenerade runt nydala ^^ Mysigt värre! Sjukt fint väder! Eftersom vi gick ganska fort slutade vi dessutom tolv. Vi började tio : D
Nu sitter jag här och borde egentligen plugga katakana till provet imorn, men eftersom jag glömde papprena hos Nicole så blir det lite besvärligt...
Aja, får plugga via nätet istället!

Snart kommmer projektbilderna in! sent, jag vet


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards