Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Ämmäh - 16 mars 2010 19:45

Sitter här med en kopp av pappas (lite speciella) förkylningsté.
Det är vitlök och ingefära och cayennepeppar och kanel. Och lite mjölk så det inte är för varmt och massor av honung.
Funkar oftast vid förkylning och det är helt underbart att jag har pappa som ställer upp och gör det till mig.
Jävligt starkt, men det hjälper i alla fall!

Har fortfarande inte orkat städa mitt skrivbord, borde kanske göra det...

Lyssnar på albumet Almost Alice som är låtar som relaterar till Alice in Wonderland.
Helt underbara låtar, har varvat albumet flera gånger om i två dygn nu, knappt lyssnat på något annat! så sjuuuukt underbart.
Ska snart se filmen också. Med syster och några till.
Gick tyvärr inte till helgen, men nästa kanske^^

Nu ska jag nog försöka börja med städningen i alla fall xD


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 16 mars 2010 11:15

Ja...
Ligger självklart hemma och är sjuk.
Verkligen rätt tillfället
INTE
Jag behöver vara på skolan och sjunga!
Dom har i alla fall hittat en ersättare om jag inte kommer kunna köra föreställning.
Men just nu är det så sjukt frustrerande!!!
Åh jag döööör ;__;
Korv säger jag bara.
Nu ska jag gå och dricka te med honung så halsen kanske blir bättre...


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards