Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ämmäh - 15 mars 2010 19:15

Bestämde mig för att gå ner och städa mitt skrivbord, nu när jag ändå inte har några läxor. Och vad händer? Jo, jag tar datorn och sätter mig på golvet istället.
Ni förstår, jag har hamnat på golvet inte bara för att det är oerhört bekvämt att sitta där. Utan också för att mitt skrivbord är överfullt. Min ordning heter "allt ligger överst" och har funkat bra ett tag. Fram till jag har börjat få såna extrema problem med ryggen att jag ibland inte kan stå upp. Ska gå till sjukgymnast och så vidare, men det finns ju saker man kan förbättra utan en sån också. Till exempel sitta bra när man sitter vi datorn. Så, ska fixa skrivbordet och sen börja sitta där med datorn.

Ja. Idag. Så började våran projektvecka. Extremt ont i halsen, men det gick att sjunga runt det med bröströsten. Men i falsett gick det åt helvete, och jag tappade melodin helt på ett ställe... Så, bara att repa sig till imorgon och köra igen då! Men dom andra sjunger fint i alla fall, och det är bra^^

Visstja! Såg ett sjukt intressant program på lovet... Om bebisar.
Dom är totally awesome, har så många instinkter som sen försvinner när dom lär sig nya saker. Som till exempel ett barn på typ en till två månader förstår vad typ alla säger, oavsett vilket språk personen i fråga pratar på, men den förmågan har försvunnit typ helt när barnet kommit upp i 6 månaders ålder. Då har det tydligen lärt sig att fokusera på sitt hemspråk. Åh, jag började bara älska barn ännu mer efter det programmet! dom är verkligen helt otroliga.

Nej, nu ska jag fortätta mobba Adrian för att han bröt min nagel med en trumpinne!


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards