Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Ämmäh - 4 januari 2012 22:00

 


Vi är lite åt det här hållet, min pojke och jag.

Vi jobbar inte, men vi tar oss inte upp. Och det är väl ganska mycket jag som drar ner honom igen.
Men inte idag! Idag var vi vakna vid halv elva och redan elva (!) om jag minns rätt... så var vi uppe och så vid typ kanske halv tolv-tolv... nej.. Halv ett blev den säkert kanske ett för pojke kollade poi-videor innan.... gick vi ut på promenad i skogen bakom skolan. Vi bestämde oss för att gå till stora utsikten? hette den så? typ nåt sånt. I alla fall. Vi gick en bit och sen såg vi en skylt och därifrån var det 0,7 kilometer kvar. Så enkelt väg var det väl en mil. 
Kort sagt gick vi två mil över stock och sten idag. Så regnade det jävel igår så det var ju lite lerigt så det var hinderbana. Spännande! Men utsikten var värd det. Så fick vi ju lite frisk luft också.

Nu kom min fina tillbaka efter att ha tränat lite, så nu avslutar jag detta. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards