Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Ämmäh - 15 januari 2012 15:29

Sitter för tillfället i Jojjes säng och halvfryser under täcket.
Det blev lite av en chock att komma hem tll vintern och har fortfarande inte vant mig trots att jag varit hemma en vecka nu.

I alla fall, igår var en fin dag. Vi vaknade vid två någon gång (egentligen jag, Jojje hade varit vaken sen typ halv ett..) och åt frukost vid typ tre. Vår dag var väl inte den mest intressanta men på kvällen såg vi alla Twilight-filmerna; Twilight, New moon, Eclipse och Breaking dawn part 1, tvåan kommer ut i år. Vampyrer ska inte glittra och första filmen är inte okej, men till andra så har dom bytt regissör och då är faktiskt filmerna bra enligt mig. Inte så förtjust i Robert Pattison dock... Fattar inte denna hysteri över honom, min personliga bild av Edward förstördes av filmerna. Ja jag har läst böckerna och jag skäms inte över att säga att jag tyckte dom var bra. Jag gillar Stephenie Meyer som författare. Jag planerar även att läsa om dom böckerna. Oj, förstörde jag någons bild av mig nu? Synd. Haha, nej, jag driver, det är inte synd. Ha inte så mycket fördomar. 
Nu ska jag väl återgå till att peta åp min vän eller något åt det hållet, kändes som en vettig plan.


   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards