Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Ämmäh - 13 januari 2012 23:29

Min lyckodag
Har alltid varit och kommer alltid vara.
Imorse vaknade jag bredvid min Smokk och hade haft en natt med faktiskt ganska bra sömn (inte helt vanligt), lyckades äta frukost utan att må illa efteråt.

Psykologiprovet på morgonen gick bra med hjälp av läraren och lite av Sebbe som peppade mig. Det gick bra att göra beats och så till Hiphop-projektet (som för övrigt Promoe ska ha något att göra med där mot slutet).
Tunnpannkakor till lunch, aldrig varit med om det tidigare på vildmannen, något av den godaste maten jag ätit där. Spikade islamprovet. Fick sjunga gospel på kören, mamma slutade samtidigt som jag så fick skjuts hem. Har fått veta att jag fick jobbet jag sökte i tisdags, inskolning nu i veckan. Fick sushi till middag.
Sitter för tillfället hemma hos min underbara Jojje och Hanna är också här, två av mina finaste vänner.
Har verkligen världens flyt.

Vem säger att fredag den trettonde måste innebära otur? Tvärtom för min del.


   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards