Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Ämmäh - 11 januari 2012 10:16

Igår var det första skoldagen och jag var skoltrött redan på bussen. Dock satt jag ju på bussen påväg till jobbintervju som var innan skolan. Men ändå. Får veta på fredag om jag fått jobbet eller inte. Vore skönt att få det.
I alla fall, efter skolan följde Sebbe med mig hem och vi pluggade, jag fick in min etikuppgift och jag tror jag klarar religionen. Behöver bara klara psykologin på fredag så slipper jag några förlängda kursslut. Han sov över också så jag slapp sova ensam, ibland är det bra att ha en smokk (SomnaMedOmKvällenKompis).
I måndags på dagen så var jag och fikade med min underbara Anneli, det var verkligen alldeles för länge sen vi hittade på något. Vi får försöka hitta på saker oftare nu.


     


Vi satt på café station och fikade och pratade och hade det jättetrevligt.


Right! Min bror har klippt sig också. Han har numera estetfrillan han för ett halvår sa att han "aldrig i livet" skulle ha. Det är lite kul. Jag vet inte hur han gör det, men han lyckas bära upp varenda frisyr han har på ett jävligt snyggt sätt, han har den sortens ansikte eller något misstänker jag, så det är jävligt snyggt. Men snyggast var han igår när han hade satt upp med hårsnodd och massa hårnålar det som inte skulle rakas bort, galet vackert. Fick dock inte fota, sorgligt. Ville inte dö så jag trotsade inte.
Aja, ensemble nu så avslutar mitt lite flummiga inlägg här. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards