Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Ämmäh - 3 oktober 2012 18:17

Day 52 - A picture of your favorite sport.

 

Känns som jag gjort denna? *kolla* Japp, det har jag. "Day 10 - A picture of your favorite sport or favorite athlete."

 

Så.. Hm... Ja, det har ju inte ändrats direkt! Meeen kan väl ta en annan bild bara!

 

 

 

Bågskytte!

Bara för att detta var en extremt kul bild så kidnappade jag den.

Av Ämmäh - 3 oktober 2012 18:04

Åh, vill verkligen fara och träna ikväll! Men har ont i halsen och då ska man ju inte anstränga sig, har jag fått lära mig. Så överväger att kanske stanna hemma. Men passet är ju inte förrän en och en halv timme, så kanske gått över då? Tveksamt, har hållit på sen igår... Men man kan alltid hoppas!


Var på Umo idag för har mått så jävla konstigt den senaste tiden, läkaren trodde det var hormonförändringar och sa åt mig att prata med en barnmorska om att byta piller. Så då gjorde jag det, äter nu nån som heter typ... Celeste? Något åt det hållet. Hoppas dom funkar, för dom är lite billigare än mina gamla! Höhö. 


 


Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv för att jag alltid blir sjuk. 


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards