Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Ämmäh - 9 oktober 2012 20:19

Är så galet jävla less på min tumled nu så jag vet inte var jag ska ta vägen. Sen i torsdags har den gjort ont och idag har den gjort svinont, har knappt kunnat göra något alls. Just nu trotsar jag den och kolalr lite mejl och sånt, men den tillåter det inte riktigt. Spänner ju hela handen när jag skriver och klickar och sånt så den protesterar. Fan, min bror var tvungen att vispa pannkakssmeten för det gick inte. Jag fick plocka ur och i diskmaskinen med enbart ena handen. 
Jag har då legat i sängen och soffan i olika perioder på dagen och antingen sett film på datorn eller vad som än gick på tvn... Kan inte ens plugga för det innebär skriva för hand och det kommer inte på fråga. Helvete. Känner att sjukgymnasten hade varit bra att gå till idag, ska inte dit förrän efter jobbet på torsdag. Har alltså två dagars plåga innan jag kan träffa henne. Och bara för att göra situationen ännu roligare så är jag arbetslös när veckan är över. Wiiie jag vill inte vara i mitt liv just nu... Meeen kommer kunna hänga lite på midgård i alla fall under arbetslösperioden, och det känns ju kul i alla fall!

Nej, nu ska jag sluta deppa och se på tio orsaker att hata dig istället. Chicflicks är kärlek. 


 


 

Av Ämmäh - 9 oktober 2012 20:08

Day 58 - A picture of your favorite animal.

 

 

 

Jag skulle nog påstå att orm är mitt favoritdjur. 
Visst, katter är mysiga och hundar är galet roliga (oftast). Möss är söta och en hamster är gullig. 
Men ormar är fascinerande på ett annat sätt. Jag kan ha en orm slingrandes runt min hand/arm hur länge som helst och bli helt förtrollad av hur den rör sig. Därför är det mitt favoritdjur.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards