Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Ämmäh - 7 oktober 2012 20:41

Day 56 - A picture of something that makes you happy.

 

Something, alltså inte någon person.. Eller får man vara så taskig att man kallar en person för en sak? Tveksamt... Hm... 

 

 

 

Den här gör mig lycklig, bland många andra saker. Varför? Jo, för att den är så galet vacker. En gång när jag var hos min älskade mormor så var vi in på en butik där, och dom hade två såna här gamla vagnar och jag föll för dom direkt och började planera för hur jag skulle kunna fixa en så den är helt säker och vindtät osv men ändå behåller sin charm så jag kan ha en sån när jag själv får barn. Jag gick igång riktigt ordentligt och diskuterade fram och tillbaka med min mor men har fortfarande inte kommit fram till en jättebra lösning. Tur att ungarna inte står och knackar på dörren direkt nu då! Haha. 

Av Ämmäh - 7 oktober 2012 20:36

Dags för ännu ett avsnitt av Williams lista!


Känner mig dålig som kom ihåg så sent att det var ikväll, men då är det tur att det går på SVTplay så det inte är hela världen om man missar den exakta tiden det släpps!




Av Ämmäh - 7 oktober 2012 15:32

Jag sov hos min sötaste Jojje inatt, och imorse så lärde hon mig lite LoL!
Det var aaaskul, satt och spelade medans hon var i duschen och tiden gick galet fort! Det är typ vid såna här tillfällen jag är halvsur att jag har Mac, för jag får inte ner LoL till min dator. Har försökt men det vill sig inte! Få skaffa en PC bara för att spela på tror jag nästan!


Nu ska jag se om jag kan lyckas plugga lite japanska en stund, trots trumspel från rummet intill!


 


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards