Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Ämmäh - 14 oktober 2012 23:25

Day 63 - Sports awards

 

Då ska vi se.... Jag ska ha en orienteringsmedalj någonstans.... Men har ingen aning var den hamnat efter alla dessa år, det var en sån som alla fick för att man deltog. I övrigt har jag inga då jag inte är en särskilt sportig människa. Jag har dansat massor, men aldrig tävlat så inga priser där. Så det blir en ickeexisterande bild här, åtminstone tills jag hittar orienteringsmedaljen!

Av Ämmäh - 14 oktober 2012 19:00


Avsnitt fyra av Williams lista! Enjoy.

Av Ämmäh - 14 oktober 2012 00:30

Kom ganska nyss hem från Rödånäs där jag var på fest/kalasgrejs hos en kompis som fyllde 20 i torsdags. Stort grattis till dig Cecilia!!! 

Innan vi for dit så var vi (jag och Nina) hos Jojje och vi tre bakade pandabröd(!). Man färgar delar av degen och lägger den på ett sånt sätt att det ser ut som pandaansikten när man skär upp bröden. Dock blev det inte jättebra, men det såg vi ju inte förrän det skars upp! Bättre lycka nästa gång så att säga!

På vägen hem var det inget roligt alls, för det snöade... I oktober... Mer snöblandat regn, men fortfarande. Jag tror vädergudarna bara vill motsäga mitt vackra uttal från för ungefär en vecka sen då jag talade med min moder och kläckte ur mig att "det snöar aldrig i oktober". Samma dag småsnöade det lite och nu, en vecka senare, var det ännu värre. Och verkar som det ska snöa ännu mer till veckan. Meeen, om det börjar snöa redan nu, så är väl den perioden då det bara smälter undan över till december, och då får vi i alla fall en vit jul!! Och det känns bra i alla fall. 

har då haft underbaraste Nina hos mig i helgen, har börjat fixa lite med hennes dreads och vi ska fortsätta mer sen om ett par veckor då vi far ner till fjollträsk på kurs. Dom blir så fina!

Nej, nu är det kanske dags för lite sömn!! Nattnatt


 


Jag har en pride-dread! :'D 


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards