Alla inlägg under november 2012

Av Ämmäh - 18 november 2012 15:30

Day 98 - Your favorite nail polish color

 

 

 

Rött med svarta tippar. Magiskt. Den röda älskar jag massor!

Av Ämmäh - 17 november 2012 15:15

Day 97 - Something heart shaped

 

 

 

Heartshaped box. Har haft den så länge jag kan minnas, förvarar inte ens något i den, haha.

Av Ämmäh - 16 november 2012 14:15

Day 96 - A place you went today

 

 

 

Var inne i stan och kollade på Umeå Höstljus. Just det här var i vänortsparken och det var barn som hade gjort ljuslyktor. Det var så mäktigt!

Av Ämmäh - 15 november 2012 16:00

Day 95 - Something yellow

 

 

 

En gammal sjal som jag har på huvudet ibland.

Av Ämmäh - 14 november 2012 17:22

 


Känner att det börjar bli dags att klippa luggen snart, den börjar vara ganska så irriterande när den delar sig över glasögonen och massa sånt... men gillar ändå när den är halvlång, tycker det är fiiiint. Åh jag älskar mina söta små "problem".


Av Ämmäh - 14 november 2012 15:15

Day 94 - What your doing right now

 

 

 

Dricker Ramlösa med granatäpplesmak. Omnomnom.

Av Ämmäh - 13 november 2012 18:10

Fick efter många om och men tag i personen på kommunen idag som jag skulle prata med. Åttonde gången gillt!

Jag hade i alla fall blivit borttagen i en första grovgallring som dom gjorde innan dom skickade ansökningarna till skolorna, därför fanns inte mitt namn med. Men efter att både jag och rektorn ringt så fick rektorn min ansökan och hon ringde idag.
Det visade sig att den andra personen hon hade tänkt intervjua hade redan fått ett jobb. Så det på biblioteket jag jobbat på tidigare, är mitt!! Jag har jobb!!

På fredag ska jag in och prata lite med rektorn och på måndag är min första dag som kommunanställd. Det känns så jävla bra att slippa sitta hemma hela dagarna och inte veta vad som kommer hända! Jag har nu jobb till den nittonde juni och efter det tänker jag plugga. Så jävla bra allt löste sig till slut! 


 


Glad chey är glad. Och kall. Duschen nästa!!


 

Av Ämmäh - 13 november 2012 14:42

Day 93 - The view from your bedroom window

 

  

 

Mitt rum är ju i källaren, så fönstrena är i marknivå. Det jag ser är staketet, ett nybyggt hus på andra sidan gataan och en väg. Där det går bussar var tionde minut. Och det är då åt ena hållet. Dom kommer var tionde minut från andra hållet också. Så har jag massa pjoller i fönstret, för jag gillar att ha det så.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards