Alla inlägg under november 2012

Av Ämmäh - 5 november 2012 19:15

Day 85 - Something Pink

 

 

 

Körkortet är rosa. Höhö. Suddig bild, jag vet, men då ser ni inte mitt personnummer och sånt så det är lika bra!

Av Ämmäh - 4 november 2012 19:15

Dagens avsnitt av Williams lista!

Mycket vackert avsnitt.


Av Ämmäh - 4 november 2012 14:30

Day 84 - Your favorite pair of shorts

 

 

 

Mina jeansshorts. Tyvärr kan jag inte ha dom för tillfället, men snart så!

Av Ämmäh - 3 november 2012 19:00

Day 83 - The moon tonight

 

Hm, det blir lite svårt då jag gör detta i efterhand. Och dessutom inte har någon kamera som tar bra bilder. Eller samarbetar med min dator. 

 

*random månbild*

 

 

 

Vi hade en så snygg måne nån dag i veckan, även om inte jag fotat just den här så är den lik.

Av Ämmäh - 2 november 2012 19:00

Day 82 - The most embarrssing thing in your closet

 

Hm... Jag tror inte jag har något sånt i min garderob. Det är inte som att jag har kläder jag tycker är pinsamma. Meeen jag kanske har någon gammal bild kläd di något halvpinsamt? Vi letar upp något sånt istället tycker jag, så slipper vi bli utan bild.

 

 

 

Den där kombinationen var ju långt ifrån den vackraste. Och ja, jag var tjock när jag var liten. Tror jag var typ tio år där. Men för det mesta har jag inte haft kläder som jag nu i efterhand tycker är pinsamma, och det måste jag säga att jag tycker är lyckat!

Av Ämmäh - 1 november 2012 18:45

Day 81 - Something you baked

 

Ojoj, nu börjar det dra ihop sig, bara tjugo dagar kvar av denna photo challenge!

 

 

 

Tårta! Jag gör alltid (oftast i alla fall..) tårtorna här hemma, tycker det är kul att pyssla med och dekorera dom. Tror jag gjorde den här till min sjuttonårsdag eller nåt.

Bakar också kakor och sånt, och någon gång då och då får jag ett ryck och baka scones. Min plan är att börja baka bröd också så man vet precis vad man trycker i sig till frukost.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards