Alla inlägg under november 2012

Av Ämmäh - 9 november 2012 22:45

Day 89 - What's in your fridge?


 


Sånt här gott lägger jag i kylen. Ja, jag är för lat för att gå upp och faktiskt fota kylen.
Och jag vet att man inte ska ha choklad i kylen, har den där för att den ska hålla sig bättre, men tar fram den ett tag innan jag äter den.

Av Ämmäh - 8 november 2012 13:20

Tänkte städa skrivbordet, men skulle först sätta igång Harry Potter på ljudbok så jag får något att lyssna på, blir inte lika tråkigt då. Men vad händer? Jo, jag sätter igång internet. Inte bra, Emilia. Inte bra.

Men nu jävlar ska jag ta och sätta igång med det, behövs verkligen.


 


 

Av Ämmäh - 8 november 2012 13:12

Day 88 - Your bathroom

 

 

 

Inte särskilt stort, men det duger åt mig, typ bara jag som använder just det här badrummet.

Där nere till vänster är det själva toaletten som sticker fram. 
Toalett, handfat och spegelskåp. Det är vad som finns där. Finns dusch och så i badrmemt uppe, men jag använder duschen i tvättstugan istället, den är mycket bättre. Så jag har både eget badrum och egen dusch. Win!

Av Ämmäh - 8 november 2012 01:26

Har just avslutat en LoL-match. Jag är ganska fast i spelet nu. Tror det är min grej. Jag har hittat något att göra under min arbetslöshet! Wiiiiee!


Meeen nu är jag galet trött. Så nu blir det nog sömn.

Nattnatt!


 

Av Ämmäh - 7 november 2012 19:24

Day 87 - Something you hold dear to your heart

 

Something. Alltså inte en person. Hm... Det är lite svårt faktiskt. Men jag håller fast vid denna;

 

 

 

Min underbara iPod. Med den har jag med mig böcker och musik konstant. Älskar den.

Av Ämmäh - 7 november 2012 18:20

Nu är det såa tt jag ahr varit utan internet i en vecka ungefär. (Rättare sagt till i söndags men har varit för lat för att skriva något.. höhö.)  och därför har inte photochallengebilderna kommit upp. Men jag sätter igång med det nu direkt. Lägger in dom på rätt datum och allt så blir det inte kaos också. Jag är så duktig *klappar mig själv på huvudet*. 


Så, vad har gjort att jag varit utan internet? Jo, jag for till underbaraste mormor i Jämtland, och hon har varken internet eller dator eller mobiltelefon. Så där är det alltid skönt att vara, lite paus från all teknik. Har ju med mig mobilen, men lämnar den ibland på rummet och då är man helt fri!

Vi gjorde inte så mycket där, mest spelade spel och umgicks. Och i lördags så gick vi upp till kyrkogården och satte ljus på släktingars gravar. Alltid lika vackert att gå på kyrkogård på alla helgons dag. 
Så det är vad jag har haft för mig. Känns skönt att vara hemma under en lite längre period nu, utan att åka långt, nästa gång blir det kurs i Sandviken, men det är ett par veckor bort. Så, ska njuta av arbetslösheten och av att umgås med människor i den här stan och hoppas på att få jobb.


 


Nu ska jag mysa ner mig i min nya, extremt mysiga poncho, skriva dom där inläggen och sen lyssna vidare på Harry Potter and the Goblet of Fire.

 

 

Av Ämmäh - 6 november 2012 19:15

Day 86 - Something your mom bought you

 

 

 

Hon köpte mig dom här underbara hängselshortsen i somras. Älskar dom!

Av Ämmäh - 5 november 2012 23:15

...the fifth of november

The gunpowder treason and plot

I know of no reason

Why the gunpowder treason

Should ever be forgot.


Fler än jag som såg V for Vendetta ikväll?


 


En av de bästa filmer som gjorts.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards