Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Galna katter

Av Ämmäh - 6 januari 2012 21:35

Igår så skulle min pojke hem hem över natten så jag for hem till min moster i Mölndal, och det var mycket trevligt. Min lilla kusin på nio år var tydligen väldigt glad att jag skulle komma, och sånt är ju alltid roligt! Den andra kusinen, hennes äldre bror, satt mest och spelade tv-spel. Men alltid trevligt att träffa släkten! Så där spenderade jag natten. 
Och idag så fick jag veta att mina andra kusiner, tvillingpojkar på åtta år, skulle spela fotbollsmatcher här i Mölnlycke, bara alldeles nedanför skolan här där jag är för tillfället, så när jag ätit vandrade jag ner och såg deras två sista matcher och fotade prisutdelningen och träffade den mostern med familj lite också. Dom kusinerna blev också glada att se mig, så det var väldigt värt det, trots bollrädsla och ointresset jag har för fotboll.

Och nu sitter jag och väntar på min söta som skulle komma med tåget in till göteborg vid tio, alltså är han inte här före halv elva. Kanske vid elva någon gång om jag har tur. Slipper somna ensam i alla fall, det är positivt!

Ska nog titta på lite Skins så länge, tänkt kolla på den serien länge men det har inte blivit av.... Men den är ju faktiskt underhållande.


 

 
 
Ingen bild

lol

9 januari 2012 01:05

Så om du nu ska kolla på skins, varför den från USA? snälla se den från England som kanske är världens bästa serie.

Ämmäh

9 januari 2012 22:29

Ja varför den från usa... Därför att jag laddade ner första bästa och är så dum att jag inte kollar efter vilken det är.
Dock måste jag säga (då jag nu sett säsong ett av den jag har) att den är bra denna med. Men ska sen den brittiska, för det var den jag tänkt se från början.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämmäh - 11 november 2016 09:56

Imorse var jag glad trots att klockan ringde tjugo över sex. Äntligen var de två dygnen man måste vara hemma efter magsjuka över och jag skulle tillbaka till praktiken. Så taggad! När jag väntade på bussen började jag känna av kroppen, men tänkte att...

Av Ämmäh - 9 november 2016 21:33

Termin tre på ämneslärarprogrammet på Göteborgs universitet innehåller en praktikperiod på en månad. Denna har just börjat, och dag två får jag självklart magsjuka, så igår kväll ville jag bara dö för magen var så urfuckad. Jag tillhör dock sorten so...

Av Ämmäh - 13 oktober 2016 15:08

Det var över ett år sen jag skrev något senast, och jag insåg att jag har nog kanske saknat det lite, att skriva av mig.  Sist jag skrev hade jag ont och ångest, och det håller i sig. Men ångesten är inte över högskoleprovet längre, utan över kursl...

Av Ämmäh - 28 april 2015 16:28

Senaste veckorna har jag antingen varit förkyld, haft mens, eller båda i kombination, kroppsvärken är verkligen i sitt ässe! Det känns inte helt okej faktiskt, men det är väl bara att stå ut och ta till alla huskurer som finns.  Försöker hitta det ...

Av Ämmäh - 6 mars 2015 00:30

Jag vill ha fler dagar som idag. Frukost innan tio efter att ha vaknat av mig själv, ut och promenera i solen, inse att ångesten är näst intill obefintlig idag, komma in och äta lunch vid typ halv två, träna programmet jag fått av sjukgymnasten, du...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards