Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Hemma

Av Ämmäh - 9 januari 2012 22:50

Kom hem imorse med ett en timme försenat tåg. Bra jobbat SJ! 
Men faktiskt, jag hade förväntat mig att vara tre timmar sen, så det var bättre än väntat. 

Har ju haft internet så lite uppdaterat har det blivit.

Har lyckats väcka mig själv genom att prata i sömnen, det ni! Kommer inte ihåg vad jag sa, men fnissade lite åt mig själv sådär tre på natten, pussade på min pojke och somnade om.


I alla fall, min kära syster hade en kul bild på sin blogg, och eftersom jag också har bruna ögon så lägger jag med upp den bara för att den var kul och för att jag är trött och flummig och har jobbintervju imorgon *woohooo*

 


Så blev det nåt spec med den för att jag har svart bakgrund.. Men då får det vara det. jag orkar inte bråka med det där.


Anyways! 

Rolig vet jag inte om jag är men jag skulle nog kunna kalla mig lycklig. Åtminstonne oftast. Kysser bäst. Det får du fråga någon annan om! Love when not wanted.... ooh yes. Haha jaa jag och pojke hade inte känt varandra så länge men vi satsade ändå, och det var väl tur för han är det bästa som hänt mig på väldigt länge. Hyper och galen skulle jag kalla mig, helt klart, but you can definitely do better than me.


Jag vet att jag skriver halvt på svenska och halvt på engelska men det är lättast så, jag tänker så också och då slipper jag översätta så mycket.

Med detta säger jag godnatt, nu ska jag lägga mig i en alldeles för tom säng och sova ensam, hemska tider.

 
 
johanna

johanna

10 januari 2012 00:16

sv:En dator och en cplåda vi fick från skolan :)

http://putcolortolife.blogspot.com

Ämmäh

10 januari 2012 10:41

Precis vad jag menade med dator och leksak ;p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämmäh - 11 november 2016 09:56

Imorse var jag glad trots att klockan ringde tjugo över sex. Äntligen var de två dygnen man måste vara hemma efter magsjuka över och jag skulle tillbaka till praktiken. Så taggad! När jag väntade på bussen började jag känna av kroppen, men tänkte att...

Av Ämmäh - 9 november 2016 21:33

Termin tre på ämneslärarprogrammet på Göteborgs universitet innehåller en praktikperiod på en månad. Denna har just börjat, och dag två får jag självklart magsjuka, så igår kväll ville jag bara dö för magen var så urfuckad. Jag tillhör dock sorten so...

Av Ämmäh - 13 oktober 2016 15:08

Det var över ett år sen jag skrev något senast, och jag insåg att jag har nog kanske saknat det lite, att skriva av mig.  Sist jag skrev hade jag ont och ångest, och det håller i sig. Men ångesten är inte över högskoleprovet längre, utan över kursl...

Av Ämmäh - 28 april 2015 16:28

Senaste veckorna har jag antingen varit förkyld, haft mens, eller båda i kombination, kroppsvärken är verkligen i sitt ässe! Det känns inte helt okej faktiskt, men det är väl bara att stå ut och ta till alla huskurer som finns.  Försöker hitta det ...

Av Ämmäh - 6 mars 2015 00:30

Jag vill ha fler dagar som idag. Frukost innan tio efter att ha vaknat av mig själv, ut och promenera i solen, inse att ångesten är näst intill obefintlig idag, komma in och äta lunch vid typ halv två, träna programmet jag fått av sjukgymnasten, du...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards