Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Anneli <3

Av Ämmäh - 29 januari 2012 22:38

Min underbaraste Anneli kom över igårkväll och höll mig sällskap. Hon tyckte inte jag skulle sova ensam. 

Vi satt och pratade och pratade och myste och pratade lite till. Om allt och inget. Kände verkligen att jag behövde det. Någon som bara kom över. 
Tack ni som sagt att bara jag säger till så kommer ni, men jag vill inte vara till besvär. Jag är en sån person. Jag säger inte till. 
Anneli och jag har känt varandra i cirka fem år nu, om jag minns rätt. Vi har inte träffats så jättemycket det senaste året, men med en äkta vän så gör det inget. Man ställer upp för varandra ändå. Jag räknar henne verkligen till en av mina absolut närmsta vänner. Jag känner att jag kan berätta allt för henne.
När hon liks var här så pratade vi lite om vad som händer framöver. Hon fyller arton och när hon gör det vill hon hemifrån så fort som möjligt, så vi ska försöka fixa så hon kan flytta in här. Sen ska hon med till stugan på sportlovet.
Så kommer vi troligast ha hela sommaren ihop också, det kommer bli helt underbart! Känner att jag är taggad på livet igen.


     



Bild 1; En bild på Anneli från jag kommer inte ihåg när, det är ett tag sen. Kanske ett år tillbaka?
Bild 2; 2009 tror jag det är, vi två hemma hos mig

Bild 3; En bild från natten

Bild 4; En underbar dag och natt hos Anneli, vi hade tränat och sen for vi till henne. Själva bilden är från en brygga vid nydala och vi sjöng och levde rövare tills det blev så mörkt att vi blev rädda för våldtäktsmän. Har även lagt in en liten text på den som jag verkligen tycker stämmer in på henne. Älskar dig Anneli!


Snodde ett par bilder från hennes blogg;

http://annelipersson.bloggplatsen.se/ 

 
 
Din älskade

Din älskade

30 januari 2012 06:19

Älskade du, åh så fint :( Jag snor första och andra bilden :3. Jag är taggad som bara den - Iiiiiiiiiiiiiiih! Haha :]

Nu hoppas jag att allt blir bättre igen - Älskar dig <3

http://www.annelipersson.bloggplatsen.se

Ämmäh

30 januari 2012 23:41

gör det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämmäh - 11 november 2016 09:56

Imorse var jag glad trots att klockan ringde tjugo över sex. Äntligen var de två dygnen man måste vara hemma efter magsjuka över och jag skulle tillbaka till praktiken. Så taggad! När jag väntade på bussen började jag känna av kroppen, men tänkte att...

Av Ämmäh - 9 november 2016 21:33

Termin tre på ämneslärarprogrammet på Göteborgs universitet innehåller en praktikperiod på en månad. Denna har just börjat, och dag två får jag självklart magsjuka, så igår kväll ville jag bara dö för magen var så urfuckad. Jag tillhör dock sorten so...

Av Ämmäh - 13 oktober 2016 15:08

Det var över ett år sen jag skrev något senast, och jag insåg att jag har nog kanske saknat det lite, att skriva av mig.  Sist jag skrev hade jag ont och ångest, och det håller i sig. Men ångesten är inte över högskoleprovet längre, utan över kursl...

Av Ämmäh - 28 april 2015 16:28

Senaste veckorna har jag antingen varit förkyld, haft mens, eller båda i kombination, kroppsvärken är verkligen i sitt ässe! Det känns inte helt okej faktiskt, men det är väl bara att stå ut och ta till alla huskurer som finns.  Försöker hitta det ...

Av Ämmäh - 6 mars 2015 00:30

Jag vill ha fler dagar som idag. Frukost innan tio efter att ha vaknat av mig själv, ut och promenera i solen, inse att ångesten är näst intill obefintlig idag, komma in och äta lunch vid typ halv två, träna programmet jag fått av sjukgymnasten, du...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards